Powered By Blogger

Friday, December 9, 2011

semangat






ok aku dah kehilangan semangat skang utk berdesign..tiap2 hari rasa cam nk tido jerr..aku x tau kenapa mungkin aku kurang tdo or mungkin aku tiada pencetus semangat..bagi aku pencetus2 semangat ade banyak maybe :-

1. melihat sesuatu yang indah

2. merasa sesuatu yang sedap sehingga kau
terajak untuk membuat sesuatu yang lebih hebat seperti


aiskrim paddle pop mmg best

3. mencari semangat semangat tahyul seperti



4. mencari awek sebagai sumber semangat


ok walaupon die x leh sebut R tp die comel so kalau dapat die konfem semangat baru!

5. mungkin pencetus semangat aku adalah tgk design org lain gempak2 dan terasa terpanggil nk lawan dieorg punya design




walaupon aku still mencaari catalyst semangat aku..tp walaubagaimanapun kerja kena teruskan cuma bagi aku kerja tanpa semangat hasil dia mcm cacai! so aku benci buat kerja tnpa semangat neh..



No comments: