Powered By Blogger

Saturday, May 28, 2011

Fakta Riang

tahukah anda bahawa jika anda mengamalkan sesuatu benda selama 40 hari maka ia akan menjadi tabiat anda. contohnya-

1. merokok sambil berak. tahukah anda terdapat khasiat merokok sambil berak? haa ni ade member aku seorang pelatih doktor, x tau rr lau die kencing aku, aku kencing korang lah..hahaha so member gua tu gtau lau ko berak sambil merokok ia akan melancarkan pengeluaran sisa buangan tersebut. satu lagi pendapat member aku dan aku merokok tu ibarat seperti jam pasir ia menyukat masa. slalunye bila aku take a shit dan2 jerr rokok abis perut kosong. hahaha
this guy is totally fucked up dah lar tgh minum berak lagi, rokok lagi, jangan amalkan

2. ade satu lagi tabiat buruk dgn rokok neh. merokok selepas makan. ramai member2 aku ckp merokok selepas makan ni feel dia lain sikit. kena plak rokok DUNHILL ke MILD SEVEN charcoal ke. pergh pegi dia lain doe! hahaha. merokok selepas makan sebenarnya xde ape pon tp akibat mengamalkan lebih 40 hari tu larr jadinya. ade kajian menarik tentang merokok selepas makan ni. kajian mendapati merokok sebatang rokok selepas makan adalah bersamaan dengan merokok 10 batang rokok. haaaaa baik korang hisap 10 batang sebelum makan larr feel lain sket daripada hisap sebatang selepas makan.

3 cube korang amalkan bangun pagi pastu gi joging selama 40 hari berterusan konfem badan korang akan jadi cam AMIR SAIFUDDIN. haa mamat nih cute dan petah ber kata2.. muka jambu hati suci tp awek xde..hahahaha

the point is when u do something for 40days it will become your habit whether it is good or bad..make your decision folks

5 comments:

Explode said...

apehal gile!!!

bobby jalak said...

ape gile??

Explode said...

tau la aq cute...
tapi bukan tak sengaja takde awek...
aku sje2 je wat takde awek~~ ;-)

bobby jalak said...

hahaha..aku promote ko mir..mane tau sangkut..hahaha

Explode said...

=.=