Powered By Blogger

Saturday, October 30, 2010

kau nak tau x?

assalamualaikum pemula bicara. mesti terkejutkan aku baik giler arini? hahaha. ok this entry is nothing but just to tell a story so that u guys can know me even better.

"sayang, u buat pe tu? cepat lar mknan dah siap ni" delilah memanggil ku dgn nada mengoda.

hahaha. opps! saje angan2 tinggi nk kahwin ngan mat salleh. hahaha.

ok2 back to topik arini perkenalan pasal aku jer. name aku Irfan bin Ahmad Suhaimi. no2 jgn tertukar aku dgn mana2 artis lain. aku bukan afdhlin shauki aku bukan harith iskandar. aku IRFAN remember that and take some notes people! hahaha. lahir pada 16 july. sekolah dulu kat sains machang. now. aku dilahirkan oleh seorang bidadari bernama Maheran Mohd Yusoff. no dia x popular and kamu x knal dia. hahaha. bapaku Ahmad Suhaimi Bin Rahmah. mesti korang pelikkan kenapa aku pakai name nenek aku tuk bapak aku? hahaha. die telah pulang ke rahmatullah pada tahun 2000. aku suka makan tido dan melihat keindahan tuhan. awek2 pon aku ushar gak, so awek2 out there dont worry your lovable hubby is still single. hahaha

mesti korang jelik dan menyampah baca entry ni kan. so aku nk ckp satu benda jer. DO I CARE?? ha3.

thnxx for the viewing =D

No comments: